Saturday, August 1, 2009

IMPIAN JADI KENYATAAN...

Festival teater telah pun tamat...Malam anugarah telah pun berlalu...
Johan untuk kategori NGO ialah....KUMPULAN BAKAWALEE....KUMPULAN AKU MENANG!!!..tahniah kepada semua yang terlibat dan commitment yang telah diberikan sepanjang latihan dan penat lelah pengarah serta rakan-rakan teater yang terlibat secara langsung dan tidak langsung...mungkin tahap pencapaian aku dalam pementasan masih banyak kekurangan dan tidak memenuhi kehendak sesetengah pihak...but im proud im still with u guys...anyway THIS IS JUST A BEGINNING...






















































































































































19 comments:

Anak Antu Seni said...

ya berkat usaha dan kegigihan kamu dan rakan kamu akhirnya kumpulan kamu muncul juara.. tahniah untuk kamu.. aku bangga bangat sama kamu!

Butaseni@Wan Raja said...

aku pun bangga dgn hang!!!

Mohd Effendi said...

tahnia2...

hans said...

tahniah
minat teater tapi tak berpeluang nak masuk

Cikgooden said...

congrats...

Pegawai Khalwat said...

Aku tak bangga.

Anak Antu Seni said...

dia dah usaha...

m i n e r a l . . . said...

congratssss

artsoul said...

anak antu...thank

butaseni...thanks d....

freedom..:)

hanz..jgn kuburkan minat

cik gooden...thanks sbb selalu jenguk blog ni

pk...sy tau tu,sia2 segala pengorbanan ku selama ni...

anak antu...hummm..

mineral...ya,thanks a lot

kerisLekuk7 said...

kemenangan.....menang....tak selalunya bernasib baik....

zizou said...

bravo..bravo..bravo

disudahi dengan alahamdulilah

Pegawai Khalwat said...

Pengorbanan hang tak sia-sia.
Aku bukan tak bangga dengan hang, aku tak cukup bangga dengan usaha aku nak jadikan hangpa terbaik.

Anyway, you did a good job, for your level.

Thank you.

Dah serik ka?

mohad said...

semoga berjaya lagi...

artsoul said...

keris lekuk...hmmmmm..

zizou..thanks:)

pk...
somehow i feel i put in my best effort at work, try hard to please everyone, yet no matter how hard i try,simply don’t feel appreciated.

izad..saya harapkan itu jgk..:)

Pegawai Khalwat said...

How do you want to be appreciated?

Diary of my now said...

tahniah~!!! tahniah~!!!
kepada bakaweli. slmt menjalani ibadah puasa.

Mak Su said...

tahniah :)

Aloy Paradoks said...

Tahniah bebb!

Pegawai Khalwat said...

Selamat hari raya.

Maap zahir batin.